Моніторинг якості освіти
здобувачів освіти Новогребельського ліцею Буцької селищної ради за 2022\2023 навчальний рік
Звіт
про результати навчальних досягнень учнів 1-11-х класів Новогребельського ліцею Буцької селищної ради Черкаської області за 2022/2023 навчальний рік
Інформація про виконання навчальних програм. 5- 11-ті класи
Навчальні програми виконано.
Інформація про виконання навчальних програм. 1 - 4-ті класи
Навчальні програми виконано.
Аналітична довідка про результативність навчальних досягнень здобувачів освіти за 2022/2023 навчальний рік
Моніторинг якості освіти здобувачів освіти Новогребельського ліцею Буцької селищної ради Черкаської області за 2022/2023 навчальний рік (результати річного оцінювання, НМТ)
Освітній процес у закладі спрямований на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, застосовувати знання в нестандартних ситуаціях.
Упродовж декількох років у закладі здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів.
За підсумками 2022/2023 навчального року із 62 учнів 1-11-х класів:
· 14 учнів 1-2х класів вербально оцінені;
· 62 учнів переведено до наступного класу;
· 5 учнів нагороджені Похвальними листами «За високі досягнення в навчанні»;
Із 62 учнів за мережею станом на 29.05.20223 атестації в балах підлягали 48 учнів. На високому рівні закінчили 2022/2023 навчальний рік 9 учнів 3-11-х класів (10%); кількість учнів, які досягли достатнього рівня, 31 (35%), середнього рівня – 17 (29%), а решта – 4 (5%) учнів виявили початковий рівень навчальних досягнень.
У результаті порівняльного аналізу навчальних досягнень учнів із 2021/2022 навчальним роком встановлено, що зменшилася кількість учнів, які мають початковий рівень, збільшилася кількість учнів, що мають високий рівень навчальних досягнень.
Отже, у закладі простежується у 2022/2023 навчальному році підвищення якості навчальних досягнень учнів.
Найвищий відсоток якості знань мають учні 3-11-х класів із української літератури (31%), найнижчий – з всесвітньої історії 5-11-х класах (15%), англійської мови (15%),
Основними причинами, які визначили зниження показників рівня навчальних досягнень учнів у закладі, є:
- Низький рівень мотивації до навчальної діяльності;
- Високий рівень складності навчальних програм у початковій школі;
- Одноманітність методів та прийомів, форм організації навчальної діяльності учнів вчителями ліцею, недостатній рівень впровадження в практику роботи педагогів елементів сучасних педагогічних технологій;
- Недостатнє використання інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі.
Враховуючи аналітичні дані, наведені вище, основними завданнями педагогічного колективу на 2023/2024 навчальний рік визначено такі:
- Забезпечення формування мотивації учнів до навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу школяра в сучасному освітньому середовищі;
- Участь учителів, які викладають у початковій школі, у обговоренні змін до навчальних програм, використання індивідуальних навчальних траєкторій для учнів, які навчаються на початковому рівні;
- Урізноманітнення вчителями методів та прийомів, форм організації навчальної діяльності учнів, використання елементів сучасних педагогічних технологій у практиці навчання;
- Забезпечення реалізації педагогами основних принципів особистісно-орієнтованого навчання;
- Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на всіх етапах здійснення освітнього процесу.
Попри відсоток якості знань по закладу освіти 60 %, потребує вдосконалення система роботи з учнями щодо підготовки до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, турнірів, конкурсів активізація впровадження педпрацівниками закладу інноваційних методик та технологій, створення умов для організації допрофільної підготовки і профільного навчання учнів.